Vilniuje įvykęs OPEN24 pavasario/vasaros kolekcijų pristatymo renginys subūrė gausią stilingų svečių minią – tarp jų žinomi Lietuvos nuomonės formuotojai, žurnalistai, stilistai, šeimų turinio kūrėjai ir ištikimi prekių ženklų gerbėjai. Šventė vyko moderniai įrengtame OPEN24 miestelyje, kuriame kiekvienas distribucinis prekių ženklas turėjo savo interaktyvią erdvę.
Visą vakarą skambėjo DJ muzika, kuri kvietė pažinti kiekvieno prekių ženklo istoriją, o svečius džiugino gardūs užkandžiai, gėrimai iš „Dūmų fabriko“ ir saldumynų kampelis, kuris akimirksniu tapo „Instagram“ žvaigžde.
Būti savimi – pagrindinis sezono hitas
Vakaro akcentu tapo oficialus HEYDUDE prekių ženklo pristatymas Baltijos šalyse – nuo šiol šią visame pasaulyje išpopuliarėjusią laisvalaikio avalynę rasite ir open24.lt bei fizinėse parduotuvėse.
OPEN24 tapo oficialiu šio sparčiai visame pasaulyje išpopuliarėjusio prekių ženklo atstovu Baltijos šalyse. Renginyje pristatyta naujausia 2025 m. kolekcija, kurioje – ikoniniai Wendy ir Wally modeliai, garsėjantys savo lengvumu, patogumu ir minimalistiniu stiliumi. Svečių reakcija kalbėjo pati už save – „batai, kurių nejauti“ tapo vakaro hitu.
Vienoje iš populiariausių renginio zonų karaliavo CROCS – ikoniškos formos, ryškios spalvos, Croslite™ medžiaga ir galimybė susikurti unikalų dizainą su Jibbitz™ aksesuarais kvietė pasinerti į drąsią saviraišką. Čia kiekvienas galėjo rasti modelį ar aksesuarą, atitinkantį savo asmenybę ar net nuotaiką – nes CROCS kviečia būti tuo, kuo nori būti.
Žemė – mūsų žaidimų aikštelė
TEVA erdvė atspindėjo šių metų kampanijos „For Playground Earth“ dvasią – sukurta kaip žaidimų aikštelė nuotykiams, kur gamta tampa fonu, o laisvė – pagrindiniu akcentu. Svečiai galėjo susipažinti su funkcionaliais sandalais, sukurtais tiek kalnų takams, tiek miestui, ir atrasti TEVA bendruomenę, kuri gyvena laisvės ritmu.
KEEN zonoje tvarumas ėjo koja kojon su patogumu. Pristatyti nauji modeliai, pagaminti iš perdirbtų medžiagų, be kenksmingų PFAS, atitinkančius aktyvų ir sąmoningą gyvenimo būdą. Čia buvo galima pajusti, kad gera avalynė – tai ne tik komfortas, bet ir pozicija.
ECOALF zona kvietė į tvarumo kelionę – nuo vandenynuose surinkto plastiko iki stilingų, kokybiškų drabužių. Prekės ženklas aiškiai perteikė savo žinutę – „There is no planet B“, o svečiai įkvėpti kampanijos dalinosi savo tvarumo įpročiais ir stiliaus atradimais.
Tegul vaikai būna vaikais
REIMA sužavėjo ne tik tėvus, bet ir pačius mažuosius. Sukurta aktyviai vaikystei, REIMA pristatė drabužius ir batus, kurie leidžia vaikams būti savimi bet kokiomis oro sąlygomis. Kūrybinė zona, kur vaikai galėjo piešti ir žaisti tapo viena iš labiausiai fotografuojamų vietų, o „Supergarden“ skanumynai nepaliko abejingų.
OPEN24 – Atrinkta Jums
Šventinis renginys tapo puikiu įrodymu, kad OPEN24 – tai daugiau nei parduotuvė. Tai kruopščiai atrinkti prekių ženklai, pasakojantys istorijas, atliepiantys vertybes ir leidžiantys kiekvienam atrasti savo stilių.