Radote klaidą? Radote klaidą?

5 nemokamos programėlės, priminsiančios išgerti vandenį laiku

tags
Publikuotas 2017 kovo 9 views 15303
5 nemokamos programėlės, padėsiančios išgerti pakankamai vandens 5 nemokamos programėlės, padėsiančios išgerti pakankamai vandens

Manoma, kad apie 65 % žmogaus organizmo sudaro skysčiai. Dėl mūsų viduje vykstančių procesų, kasdien prarandame 2–2,5 litro vandens. Jei lauke termometro stulpelis gerokai pakyla, sportuojame ar atliekame sunkų fizinį darbą, prarasto skysčio kiekis dar labiau išauga. Todėl tam, kad gerai jaustumėmės, turime trūkumą kompensuoti išgeriamu vandeniu.

Dehidratacijos požymiai:

  • Troškulys ir tamsesnė šlapimo spalva;
  • Galvos svaigulys ir skausmas;
  • Nuovargis ir silpnumas;
  • Išsausėjusi burna, lūpos, akys bei oda;
  • Retas šlapinimasis (rečiau nei 3-4 kartus per dieną) nedideliais kiekiais.

Kaip ir kada gerti vandenį?

  • Niekada negerkite per prievartą – verčiau pamažu organizmą pripratinkite prie didesnio suvartojamo skysčių kiekio ir taip išsiugdykite naują įprotį. Pavyzdžiui, iš pradžių vietoj visos stiklinės pakanka 1-2 gurkšnių.
  • Gerti tuomet, kai troškina – jau per vėlu: troškulys įspėja, kad organizmas jau prarado nemažai skysčių. Rekomenduojama nelaukti šio signalo, o po truputį gerti visos dienos metu: nuolat palaikydami skysčių balansą, jausitės darbingesni ir geresnės nuotaikos.
  • Geriausia skysčius vartoti prieš valgį bei valgio metu. Susilaikykite nuo vandens tik pavalgę – tai tik padidins skrandžio apkrovą. Arbatos puodeliu galite pasimėgauti po pietų praėjus 1-1,5 val.
  • Vanduo sportuojant – tiesiog būtinas. Keletas gurkšnių kas 15 minučių padeda kompensuoti skysčių praradimą, kurį sukėlė fizinė veikla. Po treniruotės gerkite tiek, kiek norisi.
  • Itin naudinga skysčius vartoti ryte, dar nieko nevalgius. Vanduo turi būti šiltas arba kambario temperatūros, geriausia jį pagardinti citrinos griežinėliais: toks gėrimas pažadina organizmą ir perjungia jį į dienos režimą. Visgi prieš miegą skysčių padauginti nereikėtų, antraip galite nubusti patinę!

SVARBU! Cukrumi saldinti nei kavos, nei arbatos tikrai nereikia. Jis – visiškai nenaudingas produktas, todėl jo turinčius gėrimus (saldžius gazuotus, sultis, pieno kokteilius ir t.t.) geriausia visiškai išbraukti iš raciono. Beje, tokiuose produktuose labai dažnai naudojamas ne pats cukrus, o kur kas pigesni ir sveikatai dar žalingesni jo pakaitalai.

5 nemokamos programėlės, padėsiančios išgerti pakankamai vandens

5 nemokamos programėlės, padėsiančios išgerti pakankamai vandens

Geriausios programėlės norintiems išgerti vandenį laiku

Norite kuo greičiau išsiugdyti sveiką vandens gėrimo įprotį? Įsirašykite vieną iš šių programėlių:

1. „Water Balance”. Ši programėlė tikrai nusipelnė išmaniosios vardo, kadangi pagal jūsų ūgį, svorį, aktyvumą ir oro sąlygas apskaičiuoja būtiną išgerti vandens kiekį. Įsijungę „Water Balance” išvysite žmogaus siluetą, kurį turėsite „užpildyti” vandeniu. Jums išgėrus diuretikų savybėmis pasižyminčios kavos arba arbatos, skysčių lygis nukris, vadinasi, teks išgerti keletu stiklinių daugiau. Važiuodami viešuoju transportu nuobodžiaujate? Programėlėje galite paskaityti įdomių faktų apie vandenį.

Atsisiųskite Android telefonams 
Atsisiųskite Apple telefonams 

2. „Plant Nanny” – linksma programėlė-žaidimas. Apie tai, jog metas išgerti vandens, primena ekrane esanti gėlė. Jei pritrūksta drėgmės, augalas pradeda vysti, jei išgeriate pakankamai skysčių, augintis stiebiasi aukštyn. „Plant Nanny” leis išsirinkti norimą gėlę ir vazoną, o visą kitą darbą atliksite jūs. Vienintelis programėlės minusas yra tas, kad ji priminimus siunčia tik tam tikruose intervaluose – 2, 4 arba 6 valandoms. 

Atsisiųskite Android telefonams 
Atsisiųskite Apple telefonams 

3. „Hydro” – geriausias priminimas, kada ir kiek vandens reikia išgerti, vėliau pateikia statistiką ir nurodo, kaip tiksliai jums pavyko laikytis grafiko. Nemėgstantys rutinos kiekvieną savaitę gali pasirinkti skirtingą tvarkaraštį! Jei maitinate krūtimi ar laukiatės, būtinai tai nurodykite: tokiu būdu programėlė paskaičiuos jūsų būklei reikalingą vandens kiekį.

Atsisiųskite Android telefonams 
Atsisiųskite Apple telefonams 

4. „Carbodroid” programėlės šūkis – išgerk vandens ir tau nusišypsos. Pagrindinis jos veikėjas – mėlyna būtybė, supykstanti, kai pamirštate aprūpinti organizmą skysčiais. Kuo daugiau išgersite, tuo platesne šypsena būsite apdovanoti. Beje, programėlė primena, kada būtina atsitraukti nuo darbų ir atsigaivinti stikline vandens bei pateikia statistiką.

Atsisiųskite Android telefonams 

5. „Drink Water” – programėlė patiems rimčiausiems. Tiksliai skaičiuoja, kiek vandens jums reikia išgerti, veda statistiką ir siunčia priminimus. Deja, prieinama tik „Android” vartotojams.

Atsisiųskite Android telefonams 

Kokia tavo nuomonė?


Paskutiniai straipsniai

Ar norėtumėte gauti

Nemokamą leidinį?

Kiekvieną sekmadienio rytą?

Įveskite savo el. pašto adresą

Nemokamo leidinio

prenumeratai

Ačiū!

Jūs buvote sėkmingai įtrauktas į leidinio prenumeratorių sąrašą!


Pasimatysime sekmadienį!