17kg atsikračiusi Lauryna: ,,Sportas tapo reikiamybe, o sveika mityba – įpročiu“

Publikuotas 2016 birželio 15 views 9900
17kg atsikračiusi Lauryna: ,,Sportas tapo reikiamybe, o sveika mityba – įpročiu“ 17kg atsikračiusi Lauryna: ,,Sportas tapo reikiamybe, o sveika mityba – įpročiu“

Prieš dvejus metus gyvenimo būdą pakeitusi Lauryna Kriščiūnaitė yra įkvepiantis pavyzdys, jog valia ir užsispyrimas gali atnešti ne tik stulbinamus išvaizdos pokyčius, bet ir pagerinti gyvenimo kokybę. Tik dėl sveikos gyvensenos atsikračiusi 17 kilogramų mergina tikina, kad kartą pradėjusi ir pajutusi teigiamus pokyčius, tiesiog nebegali sustoti.

Kada ir kodėl nusprendei keisti gyvenimo būdą? Koks buvo Tavo tikslas?

Labiausiai keisti gyvenimo būdą paskatino atvaizdas veidrodyje, kuris manęs nedžiugino: nebegalėjau savęs matyti tokios, kokia buvau, kasdien stovėdavau prieš veidrodį įtraukusi pilvą. Kadangi gailėtis savęs – ne man, ėmiausi veiksmų: 22 – ojo gimtadienio proga, sverdama 78–80 kilogramų, pasidovanojau mėnesio abonementą aerobikos treniruotėms. Mano tikslas buvo pagaliau pradėti patikti sau, sutvirtinti kūną bei atsikratyti pilvo lašinukų”. Kadangi trenerė sudarė mitybos planą, kurio skrupulingai laikiausi, sportas ir subalansuota mityba padėjo pasiekti savo tikslą – mažesnę juosmens apimtį bei didesnį pasitikėjimą savimi.

Kas buvo sunkiausia pradėjus sveikai maitintis? Kaip pasikeitė valgymo ir  maisto gaminimo įpročiai?

Kadangi tuo metu buvau studentė, sunkiausia buvo rasti laiko maisto gaminimui ir grįžus alkanai po paskaitų nevalgyti bet ko. Visiškai iš savo raciono išbraukiau tik keletą produktų – aliejų, padažus, traškučius ir alų. Kiek įmanoma sumažinau miltinių patiekalų vartojimą, pradėjau valgyti vairias košes (grikių, ryžių, avižinių dribsnių), avokadus, žuvį, graikišką jogurtą. Dabar maistą tik verdu arba troškinu, išradau galybę salotų variantų, o užkandžiais tapo vaisiai ir daržovės.

Kas tave motyvuoja ir toliau sportuoti bei atrasti laiko net ir tokioje užimtoje dienotvarkėje?

Iš pradžių labiausiai sportuoti skatino tai, jog kartu į treniruotes su manimi pradėjo eiti draugė. Pirmoji aerobikos trenerė sugebėjo įpūsti motyvacijos ir skatino atiduoti visą save, o dabartinė trenerė Agnė Macevičiūtė manyje užkūrė tikrą pirtį. Ji privertė plušėti taip, kaip niekada nemaniau sugebėsianti. Po kiekvienos treniruotės labai savimi didžiuojuosi, o tai veda į priekį. Trenerė Agnė atgaivino meilę sportui, kurią jaučiau paauglystėje, todėl dabar treniruotėse apsilankau bent kartą per savaitę – nesvarbu, kokia užimta būtų mano dienotvarkė. Be to, sportas padeda iškrauti neigiamas emocijas bei pasikrauti teigiamos energijos.
Toms, kurios nesiryžta pradėti sportuoti, patarčiau pasiimti draugę ir į treniruotę vykti turiningai praleisti laiko. Negalvokite apie tai, ar Jums pavyks, tiesiog mėgaukitės draugija ir motyvuokite viena kitą.

Kada pasimatė pirmieji rezultatai? Kaip tuomet jauteisi?

Pirmuosius rezultatus pastebėjau praėjus vos dviem mėnesiams. Jaučiausi labai pakiliai – lengva it pūkelis, ir nesvarbu, kiek tuomet rodė svarstyklės. Pagaliau pradėjau gerai jaustis ir priėmiau save tokią, kokia esu.

Kaip, numetus svorio, pasikeitė fizinė ir psichologinė būsena?

Dabar labiau pasitikiu savimi, galiu lengviau judėti, turiu daugiau energijos bei jaučiuosi optimistiškesnė.  Šie pokyčiai į mano gyvenimą atnešė tik teigiamas emocijas, o žmonės, išvydę senas nuotraukas, negali patikėti, jog jose esu aš. Visada išgirstu susižavėjimo gaidelę, o tai motyvuoja nesustoti ir judėti pirmyn. Sportas tapo man reikiamybe, o sveika mityba – įpročiu.

Kokia tavo nuomonė?


Paskutiniai straipsniai